Застосування геотекстилю Typar SF у дорожньому будівництві

Застосування геотекстилю Typar SF у дорожньому будівництві

Застосування геотекстилю Typar SF у дорожньому будівництві

Неткані геосинтетичні матеріали можуть виконувати цілий ряд функцій, тому вони знайшли широке застосування при будівництві та ремонті автомобільних доріг.

Завдяки своїм унікальним характеристикам  геотекстиль  Typar SF  може в дорожніх конструкціях виконувати функції зміцнення (стабілізації), поділу різнофракційних матеріалів, а також служити як фільтр в дренажних конструкціях .

 

 

Область застосування геотекстилю  Typar ® SF

  • підвищення несучої здатності слабких підстав при будівництві автомобільних, залізних, під’їзних та тимчасових доріг;
  • поділ різнофракційних матеріалів у конструкціях дорожнього одягу автомобільних доріг та майданчиків стоянки автомобілів біля логістичних комплексів та ТРЦ;
  • залізничне будівництво, як поділяючий та армуючий матеріал на межі баластної призми залізниць та трамвайних колій з нижчими матеріалами;
  • будівництво тимчасових, під’їзних і лісовозних доріг як розділювальний і підсилюючий прошарок на основі конструкції;
  • всілякі дренажні конструкції, коли геотекстиль використовується як довговічний і надійний фільтр;

Посилення слабких основ - фото 1  Посилення слабких основ - фото 2

Посилення слабких підстав

При розділенні геотекстиль  Typar ® SF   запобігає вдавлюванню зернистого шару дорожнього одягу в шар основи, а також запобігає його забруднюванню нижнім шаром. Другий випадок дуже актуальний коли зернистий або щебеневий шар укладається безпосередньо на ґрунт основи, як при будівництві тимчасових або лісовозних доріг.

Посилення основ дорожнього одягу та залізниць - фото 1  Посилення основ дорожнього одягу та залізниць - фото 2  Посилення основ дорожнього одягу та залізниць - фото 3

Посилення основ дорожнього одягу та залізниць

При стабілізації або зміцненні на геотекстиль  Typar SF через вищележачий  шар (наприклад грунт насипу або щебеневий шар дорожнього одягу) передаються зусилля від зовнішнього навантаження, що додається, як ваги самої конструкції так і від руху автомобільного транспорту, а геотекстиль їх сприймає і перерозподіляє на велику площу. Таким чином це покращує умови роботи ґрунту основи та підвищує його несучу здатність.

Геотекстиль Typar SF в основі дорожніх покриттів - фото 1  Геотекстиль Typar SF в основі дорожніх покриттів - фото 2  Геотекстиль Typar SF в основі дорожніх покриттів - фото 3

Геотекстиль Typar SF в основі дорожніх покриттів

Під'їзні, тимчасові та лісовозні дороги - фото 1 Під'їзні, тимчасові та лісовозні дороги - фото 2   Під'їзні, тимчасові та лісовозні дороги - фото 3

Під’їзні, тимчасові та лісовозні дороги

Гетекстиль  Typar ® SF  в конструкціях дренажу працює як надійний і довговічний фільтр, який запобігає забиванню дренажних труб і дренажних зернистих шарів. Довготривала робота геотекстильного матеріалу забезпечується за рахунок його високої однорідності (якості та унікальності технології виробництва), за рахунок розміру та розташування пір по поверхні, які максимально наближені до розташування пір у ґрунті, а так само дуже малою товщиною геотекстильного полотна -0,3…0, 4мм, що запобігає його забиванню прилеглим ґрунтом.

Дренажні конструкції - фото 1  Дренажні конструкції - фото 2

Дренажні конструкції

Typar®SF – це тонкий, термічно скріплений, водопроникний нетканий геотекстиль, виготовлений із 100% поліпропіленових нескінченних волокон виробництва концерну DuPont Люксембург. Матеріал запроектований таким чином, що поєднує високий початковий модуль (пружність), оптимальне подовження (як правило 50%) та велику однорідність, що дає матеріалу надзвичайну працездатність, опірність пошкодженням та відмінні фільтраційні здібності.