Застосування геотекстилю Typar SF у дорожньому будівництві

Застосування геотекстилю Typar® SF у дорожньому будівництві

Застосування геотекстилю Typar SF у дорожньому будівництві

Неткані геосинтетичні матеріали можуть виконувати цілий ряд функцій, тому вони знайшли широке застосування при будівництві та ремонті автомобільних доріг.

Завдяки своїм унікальним характеристикам геотекстиль Typar® SF може виконувати функції зміцнення (стабілізації), розділення різнофракційних матеріалів у дорожніх конструкціях, а також служити як фільтр у дренажних конструкціях.

Області застосування геотекстилю Typar® SF

  • підвищення несучої здатності слабких основ при будівництві автомобільних, залізних, під’їзних та тимчасових доріг;
  • розділення різнофракційних матеріалів у конструкціях дорожнього одягу автомобільних доріг та майданчиків для паркування автомобілів біля логістичних комплексів та ТРЦ;
  • у залізничному будівництві, як розділяючий та армуючий матеріал на межі баластної призми залізниць та трамвайних колій з нижче влаштованими матеріалами;
  • будівництво тимчасових, під’їзних і лісовозних доріг як розділяючий і підсилюючий прошарок на основі конструкції;
  • різноманітні дренажні конструкції, в яких геотекстиль використовується як довговічний і надійний фільтр;

Посилення слабких основ - фото 1  Посилення слабких основ - фото 2

Посилення слабких основ

При розділенні, геотекстиль Typar® SF запобігає вдавлюванню зернистого шару дорожнього одягу в шар основи, а також запобігає його забрудненню нижнім шаром. Другий випадок дуже актуальний коли зернистий або щебеневий шар укладається безпосередньо на ґрунт основи, як при будівництві тимчасових або лісовозних доріг.

Посилення основ дорожнього одягу та залізниць - фото 1  Посилення основ дорожнього одягу та залізниць - фото 2  Посилення основ дорожнього одягу та залізниць - фото 3

Посилення основи дорожнього одягу та залізничних доріг

При стабілізації або зміцненні, на геотекстиль Typar® SF через верхній шар (наприклад ґрунт насипу або щебеневий шар дорожнього одягу) передаються зусилля від зовнішнього навантаження, як ваги самої конструкції так і від руху автомобільного транспорту, а геотекстиль їх сприймає і перерозподіляє на велику площу. Таким чином це покращує умови роботи ґрунту основи та підвищує його несучу здатність.

Геотекстиль Typar SF в основі дорожніх покриттів - фото 1  Геотекстиль Typar SF в основі дорожніх покриттів - фото 2  Геотекстиль Typar SF в основі дорожніх покриттів - фото 3

Геотекстиль Typar® SF в основі дорожніх покриттів

Під'їзні, тимчасові та лісовозні дороги - фото 1 Під'їзні, тимчасові та лісовозні дороги - фото 2   Під'їзні, тимчасові та лісовозні дороги - фото 3

Під’їзні, тимчасові та лісовозні дороги

Геотекстиль Typar® SF в конструкціях дренажу працює як надійний і довговічний фільтр, який запобігає забиванню дренажних труб і дренажних зернистих шарів. Довготривала робота геотекстильного матеріалу забезпечується за рахунок його високої однорідності (якості та унікальності технології виробництва), за рахунок розміру та розташування пор по поверхні, які максимально наближені до розташування пір у ґрунті, а так само дуже малою товщиною геотекстильного полотна – 0,3…0, 4 мм, що запобігає його забиванню прилеглим ґрунтом.

Дренажні конструкції - фото 1  Дренажні конструкції - фото 2

Дренажні конструкції

Typar® SF – це тонкий, термічно скріплений, водопроникний нетканий геотекстиль, виготовлений із 100% поліпропіленових нескінченних волокон виробництва концерну DuPont, Люксембург. Матеріал запроектований таким чином, що поєднує високий початковий модуль (пружність), оптимальне видовження (як правило 50%) та велику однорідність, що дає матеріалу надзвичайну працездатність, опір пошкодженням та відмінні фільтраційні здібності.
Задайте питання нашим експертам!