Єдиним призначенням використання скляного армуючого синтетичного матеріалу ГССТ є армування асфальтобетонних шарів дорожніх одягів усіх категорій.
Асфальтобетон за своїми властивостями має низьку міцність на розтяг, результатом чого є утворення тріщин і колій на його поверхні через навантаження від транспортних засобів. Ці деформації та руйнування призводять до зменшення міцності та скорочення терміну експлуатації дорожнього покриття.
Метою армування асфальтобетонних шарів синтетичними матеріалами ГССТ є їх спроможність сприйняття та перерозподілу напруг, що виникають у дорожньому одязі, для підвищення терміну служби монолітного асфальтобетонного покриття дороги.
Скляний армуючий синтетичний матеріал ГССТ може застосовуватись як в новому будівництві автомобільних доріг, так і при їх ремонті та реконструкції.
![](https://geosvit.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/gsst_foto7.jpg)
При новому будівництві армування може виконуватися на всю ширину проїздної частини або може армуватися тільки одна крайня ліва смуга, яка максимально піддається навантаженню від великовантажних транспортних засобів.
![](https://geosvit.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/gsst_foto15.jpg)
При ремонті та реконструкції покриття дороги скляний армуючий синтетичний матеріал ГССТ застосовується для запобігання появі дзеркальних тріщин у новому асфальтобетонному покритті, що вкладається поверх старого з тріщинами. При цьому матеріал може застосовуватися у вигляді окремих смуг покладених поверх поздовжніх і поперечних тріщин або вкладатися окремими шматками поверх усієї площі сітки тріщин.
![](https://geosvit.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/shema_55.jpg)
Локальне та суцільне армування тріщин в асфальтобетонному покритті
![](https://geosvit.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/shema_45.jpg)
Ремонт тріщин в асфальтобетонному покритті
![](https://geosvit.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/gsst_foto13.jpg)
Переваги застосування армуючого синтетичного матеріалу ГССТ:
- Підвищення несної здатності дорожнього одягу.
- Зменшення колієутворення на поверхні покриття.
- Запобігання появі дзеркальних тріщин у новому покритті під час ремонту старого асфальтобетонного шару.
- Збільшення терміну служби покриття через збільшення довговічності конструкції.
- Запобігання утворенню поздовжніх тріщини на стику сполучення старого та нового асфальтобетонного шару.