Застосування решітки зі скловолокна ГССТ в дорожньому будівництві

Застосування решітки зі скловолокна ГССТ в дорожньому будівництві

Застосування решітки зі скловолокна ГССТ в дорожньому будівництві

Єдиним призначенням використання скляних грат (сітки)  ГССТ  є армування асфальтобетонних шарів дорожніх одягів усіх категорій.

Асфальтобетон за своїми властивостями має низьку міцність на розтягування, результатом чого є утворення тріщин і колеєутворення на його поверхні через навантаження від транспортних засобів. Ці деформації та руйнування призводять до зменшення міцності та скорочення терміну експлуатації дорожнього покриття.

Метою армування асфальтобетонних шарів синтетичними матеріалами  ДССТ  є сприйняття та перерозподіл напруг, що виникають у дорожньому одязі для підвищення терміну служби монолітного асфальтобетонного покриття дороги.

Скляна георешітка ГССТ  може застосовуватись як при новому будівництві автомобільних доріг, так і при їх ремонтах та реконструкції.

   

При новому будівництві армування може виконуватися або всю ширину проїжджої частини, або може армуватися тільки одна крайня ліва смуга, яка максимально піддається навантаженням від великовантажних транспортних засобів.

      

При ремонті та реконструкції покриття дороги скляна георешітка ГССТ застосовується для запобігання появі відбитих тріщин у новому асфальтобетонному покритті, що укладається поверх старого з тріщинами. При цьому матеріал може застосовуватися або у вигляді окремих смуг покладених поверх поздовжніх і поперечних тріщин, або укладається окремими шматками поверх усієї площі сітки тріщин.

    

Локальне та суцільне армування тріщин в асфальтобетонному покритті

Ремонт тріщин в асфальтобетонному покритті

        

Переваги застосування армуючого матеріалу ДССТ:

  • Підвищення здатності дорожнього одягу.
  • Зменшення колеєутворення на поверхні покриття.
  • Запобігання появі відбитих тріщин у новому покритті під час ремонту старого асфальтобетонного шару.
  • Запобігання тріщиноутворенню від втоми.
  • Збільшення терміну служби покриття із-за збільшення довговічності конструкції.
  • Запобігання утворенню поздовжньої тріщини по стику сполучення старого та нового асфальтобетонного шару.