Основне призначення використання георештки Armatex ® RSМ є армування асфальтобетонних шарів дорожнього одягу.
Асфальтобетон має відносно низьку міцність на розтяг, результатом чого є утворення тріщин і колеєутворення, які призводять до зменшення міцності та скорочення терміну експлуатації асфальтобетонного покриття.
Метою армування асфальтобетонних шарів синтетичними матеріалами Armatex ® RSМ є перерозподіл напруг, що виникають у дорожньому одязі для підвищення терміну служби монолітного асфальтобетонного шару.
У дорожньому будівництві георешітка Armatex ® RSМ застосовується як при новому будівництві автомобільних доріг, так і при ремонтах та реконструкції доріг.
![Георешітка Armatex®RSМ - фото 2 Георешітка Armatex®RSМ - фото 2](https://geosvit.com.ua/web/images/uploads/materialarea/rsm_3.jpg)
При новому строительсве армування може виконуватися на всю ширину проїжджої частини або може армуватися тільки одна крайня права смуга, яка максимально схильна до навантажень від великовантажних транспортних засобів.
![Георешітка Armatex®RSМ - фото 5 Георешітка Armatex®RSМ - фото 5](https://geosvit.com.ua/web/images/uploads/materialarea/rsm.jpg)
При ремонтах та реконструкціях автодоріг армуючий матеріал Armatex ® RSМ застосовується для запобігання появі відбитих тріщин у новому асфальтобетонному покритті, що укладається поверх старого з тріщинами. При цьому матеріал застосовується у вигляді окремих смуг укладених поверх поздовжніх і поперечних тріщин або укладається окремими полотнами поверх сітки тріщин.
![Локальне та суцільне армування тріщин на покритті - фото 2 Локальне та суцільне армування тріщин на покритті - фото 2](https://geosvit.com.ua/web/images/uploads/materialarea/Shema_6_m.jpg)
Локальне та суцільне армування тріщин на покритті
![Ремонт тріщин в асфальтобетонному покритті - фото 2 Ремонт тріщин в асфальтобетонному покритті - фото 2](https://geosvit.com.ua/web/images/uploads/materialarea/rsm_1.jpg)
Ремонт тріщин в асфальтобетонному покритті
Переваги використання армуючого матеріалу Armatex ® RSМ:
- Збільшення несучої здатності конструкції дорожнього одягу.
- Зменшення колійності.
- Запобігання появі відбитих тріщин у новому покритті укладеного поверх старого асфальтобетонного шару.
- Запобігання тріщиноутворенню від втоми.
- Збільшення терміну служби покриття внаслідок підвищення довговічності.
- Запобігання утворенню поздовжньої тріщини по стику сполучення старого та нового асфальтобетонного покриття.