Застосування решітки зі скловолокна ГССТ в дорожньому будівництві

Застосування армуючого синтетичного матеріалу зі скловолокна ГССТ в дорожньому будівництві

Застосування решітки зі скловолокна ГССТ в дорожньому будівництві

Єдиним призначенням використання скляного армуючого синтетичного матеріалу ГССТ є армування асфальтобетонних шарів дорожніх одягів усіх категорій.

Асфальтобетон за своїми властивостями має низьку міцність на розтяг, результатом чого є утворення тріщин і колій на його поверхні через навантаження від транспортних засобів. Ці деформації та руйнування призводять до зменшення міцності та скорочення терміну експлуатації дорожнього покриття.

Метою армування асфальтобетонних шарів синтетичними матеріалами ГССТ є їх спроможність сприйняття та перерозподілу напруг, що виникають у дорожньому одязі, для підвищення терміну служби монолітного асфальтобетонного покриття дороги.

Скляний армуючий синтетичний матеріал ГССТ може застосовуватись як в новому будівництві автомобільних доріг, так і при їх ремонті та реконструкції.

   

При новому будівництві армування може виконуватися на всю ширину проїздної частини або може армуватися тільки одна крайня ліва смуга, яка максимально піддається навантаженню від великовантажних транспортних засобів.

      

При ремонті та реконструкції покриття дороги скляний армуючий синтетичний матеріал ГССТ застосовується для запобігання появі дзеркальних тріщин у новому асфальтобетонному покритті, що вкладається поверх старого з тріщинами. При цьому матеріал може застосовуватися у вигляді окремих смуг покладених поверх поздовжніх і поперечних тріщин або вкладатися окремими шматками поверх усієї площі сітки тріщин.

    

 Локальне та суцільне армування тріщин в асфальтобетонному покритті

Ремонт тріщин в асфальтобетонному покритті

        

Переваги застосування армуючого синтетичного матеріалу ГССТ:

  • Підвищення несної здатності дорожнього одягу.
  • Зменшення колієутворення на поверхні покриття.
  • Запобігання появі дзеркальних тріщин у новому покритті під час ремонту старого асфальтобетонного шару.
  • Збільшення терміну служби покриття через збільшення довговічності конструкції.
  • Запобігання утворенню поздовжніх тріщини на стику сполучення старого та нового асфальтобетонного шару.