Armatex® M

Armatex®M  (Арматекс M)  – гнучка ткана георешітка, виготовлена ​​з високоміцних полівінілалкогольних (PVA) ниток з покриттям з полівінілхлориду (ПВХ).

Найголовнішою перевагою цієї георешітки є унікальність сировини, з якої вона виготовлена. Завдяки цьому матеріал набагато краще протистоїть агресивним середовищам (зокрема лужним) та має значно менше граничне подовження (6,5%) порівняно з поліестеровими георештками. Стійкість до лужних середовищ дозволяє використовувати георешітку для армування шарів, укріплених цементом або анкеруючий елемент між блоками, які з’єднуються на цементно-піщаний розчин. Мінімальне подовження дозволяє використовувати георешітки як армуючий елемент у конструкціях із строго регламентованими мінімальними опадами, наприклад – злітно-посадкові смуги аеродромів або залізничні колії.

Георешетки Armatex®M - фото 1    Георешетки Armatex®M - фото 2

Георешітки  Armatex ® M  відносяться до геосинтетичних матеріалів, які виконують армуючу (зміцнюючу) функцію. Вони сформовані системою взаємно перпендикулярних поздовжніх і поперечних полімерних елементів таким чином, щоб залишалися отвори розміром від 15 до 35мм.

Георешетки Armatex®M - фото 3  Георешетки Armatex®M - фото 4

Георешітки  Armatex ® M  (Арматекс M)  використовуються для армування незв’язних ґрунтів та шарів, сформованих з фракційних матеріалів (щебінь, піщано-гравійна суміш).

Грунти та зернисті шари мають відносно низьку міцність на розтягуванні, таким чином вони не здатні сприймати всі зусилля, що виникають у ґрунтовому шарі від зовнішнього навантаження. Зусилля розтягування, що виникають у шарі, можуть сприйматися при використанні георешіток. Застосовувані геосинтетичні матеріали діють як армуючий елемент тому у разі ми говоримо про армуванні грунту.

Георешітки  Armatex ®  М  (Арматекс М)  більше підходять для армування зернистих матеріалів (пісок, гравій, щебінь), тоді як ткані геотекстилі або армуючі геокомпозити переважні в роботі зі зв’язковими і дрібно – фракційними ґрунтами (глина, лес, пісок).

Георешетки Armatex®M - фото 6    Георешетки Armatex®M - фото 8

Основні сфери застосування георешітки Armatex ® М

  • Армування насипів автомобільних доріг, паркувань, залізничних колій та аеропортів.
  • Армування основ дорожнього одягу автомобільних доріг.
  • Спорудження насипів на пальових основах.
  • Армування слабких підстав під виробничими площами, спорудами та торговими центрами.
  • Армування укосів насипів автошляхів.
  • Армування укосів дамб.
  • Спорудження армогрунтових підпірних стін.
  • Відновлення зсувних ділянок.
  • Як армуючий та анкеруючий елемент при спорудженні підпірних конструкцій з використанням габіонів або облицювальних блоків.
  • Армування всіх типів слабких підстав.

 

Основні технічні характеристики георешіток Armatex M

ПоказникиредАрматекс М
35/2055/3065/6580/30110/30
  Максимальна міцність на розтягування
вздовжкН/м35556580110
попереккН/м2030653030
  Максимальне подовження під час розриву
вздовжкН/м6,56,56,56,56,5
попереккН/м6,56,56,56,56,5
Розмір осередківмм20х20 або 35х35
Ширина полотнам5,25,25,25,25,2
Довжина полотнам100100100100100
Площа георешітки в рулонім 2520520520520520

Примітка:  У таблиці наведені найбільш поширені у використанні марки георешітки Armatex M. В асортименті виробника є георешітки з міцністю в поздовжньому та поперечному напрямках – 20/20 кН/м, 40/40 кН/м, 65/65 кН/м, 80/ 80 кН/м, 150/30 кН/м, 150/150 кН/м, 200/20 кН/м, 200/50 кН/м, 200/50 кН/м, 250/125 кН/м. Найбільш відповідну марку георешітки для конкретних умов роботи можуть підібрати фахівці нашої компанії.

Георешетки Armatex®M - фото 9

Переваги використання георешітки Armatex M

Поліпшують механічні властивості ґрунтів.

  • Дозволяють використовувати під час будівництва невідповідні за своїми фізико-механічними характеристиками віти ґрунтів.
  • Можливість будівництва у складних інженерно-геологічних умовах.
  • Зменшують вартість дорогих наукомістких проектів.
  • Дозволяють розширювати існуючі дорожні та залізничні насипи для збільшення їх пропускних здібностей з мінімальними витратами на земляні роботи.
  • За рахунок збільшення крутості укосів зменшується смуга відведення під будівництво насипу автомобільної чи залізниці.
  • Скорочують термін будівництва.
  • Підвищують стійкість насипів.
  • Збільшують стійкість на зсув конструкцій дорожнього одягу та покриттів.
  • Оптимізують вартість будівництва.