Armatex®M (Арматекс M) – гнучка ткана георешітка, виготовлена з високоміцних полівінілалкогольних (PVA) ниток з покриттям з полівінілхлориду (ПВХ).
Найголовнішою перевагою цієї георешітки є унікальність сировини, з якої вона виготовлена. Завдяки цьому матеріал набагато краще протистоїть агресивним середовищам (зокрема лужним) та має значно менше граничне подовження (6,5%) порівняно з поліестеровими георештками. Стійкість до лужних середовищ дозволяє використовувати георешітку для армування шарів, укріплених цементом або анкеруючий елемент між блоками, які з’єднуються на цементно-піщаний розчин. Мінімальне подовження дозволяє використовувати георешітки як армуючий елемент у конструкціях із строго регламентованими мінімальними опадами, наприклад – злітно-посадкові смуги аеродромів або залізничні колії.
Георешітки Armatex ® M відносяться до геосинтетичних матеріалів, які виконують армуючу (зміцнюючу) функцію. Вони сформовані системою взаємно перпендикулярних поздовжніх і поперечних полімерних елементів таким чином, щоб залишалися отвори розміром від 15 до 35мм.
Георешітки Armatex ® M (Арматекс M) використовуються для армування незв’язних ґрунтів та шарів, сформованих з фракційних матеріалів (щебінь, піщано-гравійна суміш).
Грунти та зернисті шари мають відносно низьку міцність на розтягуванні, таким чином вони не здатні сприймати всі зусилля, що виникають у ґрунтовому шарі від зовнішнього навантаження. Зусилля розтягування, що виникають у шарі, можуть сприйматися при використанні георешіток. Застосовувані геосинтетичні матеріали діють як армуючий елемент тому у разі ми говоримо про армуванні грунту.
Георешітки Armatex ® М (Арматекс М) більше підходять для армування зернистих матеріалів (пісок, гравій, щебінь), тоді як ткані геотекстилі або армуючі геокомпозити переважні в роботі зі зв’язковими і дрібно – фракційними ґрунтами (глина, лес, пісок).
Основні сфери застосування георешітки Armatex ® М
- Армування насипів автомобільних доріг, паркувань, залізничних колій та аеропортів.
- Армування основ дорожнього одягу автомобільних доріг.
- Спорудження насипів на пальових основах.
- Армування слабких підстав під виробничими площами, спорудами та торговими центрами.
- Армування укосів насипів автошляхів.
- Армування укосів дамб.
- Спорудження армогрунтових підпірних стін.
- Відновлення зсувних ділянок.
- Як армуючий та анкеруючий елемент при спорудженні підпірних конструкцій з використанням габіонів або облицювальних блоків.
- Армування всіх типів слабких підстав.
Основні технічні характеристики георешіток Armatex M
Показники | ред | Арматекс М |
35/20 | 55/30 | 65/65 | 80/30 | 110/30 |
Максимальна міцність на розтягування |
вздовж | кН/м | 35 | 55 | 65 | 80 | 110 |
поперек | кН/м | 20 | 30 | 65 | 30 | 30 |
Максимальне подовження під час розриву |
вздовж | кН/м | 6,5 | 6,5 | 6,5 | 6,5 | 6,5 |
поперек | кН/м | 6,5 | 6,5 | 6,5 | 6,5 | 6,5 |
Розмір осередків | мм | 20х20 або 35х35 |
Ширина полотна | м | 5,2 | 5,2 | 5,2 | 5,2 | 5,2 |
Довжина полотна | м | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Площа георешітки в рулоні | м 2 | 520 | 520 | 520 | 520 | 520 |
Примітка: У таблиці наведені найбільш поширені у використанні марки георешітки Armatex M. В асортименті виробника є георешітки з міцністю в поздовжньому та поперечному напрямках – 20/20 кН/м, 40/40 кН/м, 65/65 кН/м, 80/ 80 кН/м, 150/30 кН/м, 150/150 кН/м, 200/20 кН/м, 200/50 кН/м, 200/50 кН/м, 250/125 кН/м. Найбільш відповідну марку георешітки для конкретних умов роботи можуть підібрати фахівці нашої компанії.
Переваги використання георешітки Armatex M
Поліпшують механічні властивості ґрунтів.
- Дозволяють використовувати під час будівництва невідповідні за своїми фізико-механічними характеристиками віти ґрунтів.
- Можливість будівництва у складних інженерно-геологічних умовах.
- Зменшують вартість дорогих наукомістких проектів.
- Дозволяють розширювати існуючі дорожні та залізничні насипи для збільшення їх пропускних здібностей з мінімальними витратами на земляні роботи.
- За рахунок збільшення крутості укосів зменшується смуга відведення під будівництво насипу автомобільної чи залізниці.
- Скорочують термін будівництва.
- Підвищують стійкість насипів.
- Збільшують стійкість на зсув конструкцій дорожнього одягу та покриттів.
- Оптимізують вартість будівництва.