ASPHALTEX BASALT та DUALTEX BASALT

Базальтові грати ASPHALTEX BASALT та DUALTEX BASALT

ASPHALTEX BASALT та DUALTEX BASALT – двовісні армуючі синтетичні матеріали (базальтова армуюча сітка) для армування шарів асфальтобетону, що виготовляються з високомодульного базальтового волокна з бітумним просоченням, виробництва компанії Махіна-ТСТ, Білорусь.

Армують синтетичні матеріали (АСМ) ASPHALTEX BASALT і DUALTEX BASALT – це вузькоспеціалізовані матеріали, метою яких є запобігти утворенню тріщин та колії у шарах асфальтобетону, шляхом армування шарів асфальтобетону.

Маючи досить низький відсоток відносного подовження (4%), ASPHALTEX BASALT і DUALTEX BASALT наділяють шари асфальтобетону можливістю чинити опір розтягуванню, що у свою чергу запобігає появі можливих деформацій і в рази збільшує термін служби покриття.

Між собою ASPHALTEX BASALT та DUALTEX BASALT відрізняються тим, що DUALTEX BASALT – це композит з ASPHALTEX BASALT та пришитої до нього тонкої нетканої підкладки з поліпропілену. У цьому випадку підкладка відіграє роль допомоги в рівномірному геометричному розподілі полотен на поверхні, щоб виключити складки, хвилі та ін.

У наші дні зростання навантажень і трафіку від рухомого складу постійно зростає, що веде до швидкого зносу покриття та появі тріщин, а згодом і вибоїн. І як наслідок, армування асфальтобетону дозволяє збільшити термін експлуатації покриття, відповідно і заощадити гроші на ремонті в майбутньому.

Основні технічні характеристики базальтових грат ASPHALTEX BASALT та DUALTEX BASALT

ПоказникиОд. вимASPHALTEX BASALT та DUALTEX BASALT 
50/50100/100
     Максимальна міцність на розтягування
вздовжкН/м55110
впопереккН/м55110
     Максимальне подовження під час розриву
вздовж%3 (+0,5)3 (+0,5)
впоперек%3 (+0,5)3 (+0,5)
Температура плавлення решітки0 Спонад 250
Стандартна ширина коміркимм20х20; 50х50
Ширина полотнам5,25,2
Довжина полотнам100100


Збільшення несучої здатності дорожнього одягу. Базальтові грати/сітки ASPHALTEX BASALT застосовуються в асфальтобетонних шарах для:

  • Зменшення колеєутворення по поверхні покриття.
  • Запобігання появі відбитих тріщин у новому покритті.
  • Зменшення тріщиноутворення від втоми асфальтобетонного шару.
  • Збільшення терміну служби покриття внаслідок підвищення його довговічності.
  • Поєднання старого та нового асфальтобетонного покриття для запобігання утворенню поздовжньої тріщини по стику.